24.9.12

Outfit Kos: ''Bershka Aztec Skirt''



Terwijl ik dit schrijf kijk ik uit het raam naar buiten. Ik heb oprecht medelijden met iedereen die nu buiten loopt. Je wordt niet alleen kletsnat maar ook nog is weggeblazen door een keiharde wind. Oh Nederland toch. Herfst is nu echt een feit. Ondertussen neem ik nog een lekker slokje van mijn thee. Door dit vieze weertje verlang ik alleen nog maar meer terug naar de zomer. Dat bracht me op het idee om foto's van afgelopen vakantie terug te kijken toen ik op het mooie en vooral warme Kos zat. Daar kwam ik nog wat 'outfit foto's' tegen die ik nog even met jullie wilde delen!







Wat een uitzicht! Ik ben verliefd op mooie uitzichten. Als je op zo'n plek staat en zoiets met je eigen ogen ziet, voelt het soms zelfs onwerkelijk. Net alsof je naar een prachtig schilderij kijkt. Je vraagt je misschien af waar ik precies was op deze foto's. Mijn moeder en ik gingen naar de 'Therma' van Kos. Dat is een natuurlijke heetwaterbron en die zou over helende krachten beschikken. Even baden en dan zouden na verloop van tijd al je kwaaltjes verdwenen zijn! Het is maar waar je in gelooft denk ik. Maargoed, baadt het niet dan schaadt het niet! Met de bus gingen we vanaf ons hotel hierheen. Maar om bij de Therma te komen moet je vanaf de bushalte wel nog een heel stuk bergafwaarts (en op de terugweg dus bergopwaarts) lopen, omdat bij de Therma geen auto's kunnen komen. Bij deze wandeling in de hitte wordt je conditie wel op de proef gesteld, al zeg ik het zelf!

Gloeiend heet is het water in de bron. Ik vond het zelfs bijna te heet om in te bewegen haha! Naast de bron ligt een strandje en daar zijn we uiteindelijk lekker even gaan liggen en zwemmen in de zee voordat we de pittige wandeling bergopwaarts gingen maken. Daar heb ik ook de onderstaande sieraden foto's gemaakt!

Rokje en topje - Bershka / Slippers en kruisketting - Primark / Peace oorbellen en kleine armbandjes - Six /

Binnekort heb ik nog een laatste outfitpost van Kos die ik met jullie wil delen. Ook komt er nog een reisverslag van Kos zelf aan!

Even terug naar de mooie uitzichten. Waar hebben jullie het mooiste uitzicht ooit gezien? Ik ben benieuwd! 


4 opmerkingen:

  1. great blog! and beautiful photos!

    we are now following you on google friend connect, would love it if you followed us back :)

    http://www.counttofour.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi meis!!

    First of all, ik vind je haar echt stunning!! Dank je wel voor comment op mijn blog! Ik zal je gaan volgen!

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen