19.9.12

New In: Primark Buys



Zoals ik in de vorige post vertelde ben ik gister weer eens naar de Primark (in Zaandam) geweest met mijn tweelingzusje. Ik hoef natuurlijk niet te vertellen hoe leuk de Primark is en hoe graag je je mandje vol wilt gooien als je al die leuke dingetjes met mooie prijsjes ziet. Ik was toch van plan me een beetje in te houden en alleen te kopen wat ik echt wilde hebben (zoals deze studs armbandjes op de foto hierboven voor 3 euro!). En... dat is gelukt! Yaay +1.


Allereerst de schoenen. Ik was op zoek naar simpele zwarte platte enkellaarsjes en die heb ik gevonden, op de kinderafdeling! Ze waren tot mijn verbazing erg warm van binnen (nu nog proberen tijdens het echte koude weer, mijn verwachtingen zijn niet al te hoog). Verder heb ik ze gewoon gekocht voor 'erbij', ze waren ook maar 12 euro.Tijdens mijn vorige bezoekje (in augustus) aan de Primark slaagde ik ook op de kinderafdeling (haha). Ik vond daar hele schattige ballerina's die ik toch nog even wilde laten zien. Ze waren 4 euro.
De zwarte enkellaarsjes met sleehak op onderstaande foto waren 18 euro. (Het lijkt alsof ze onder de pluisjes zitten en niet zo zwart zijn maar dat komt puur door de foto!) Prima laarsjes om gewoon aan te doen naar school bijvoorbeeld.

De bruine laarsjes op de foto hieronder heeft mijn tweelingzusje gekocht maar ik wilde ze ook even erbij zetten. Ik weet namelijk wel zeker dat ik ze ook een keer ga aantrekken! (handig, zo'n zusje!) Volgens mij waren ze 20 of 22 euro.

De tas met gouden studs op onderstaande foto was 12 euro. Deze hadden ze ook in het zwart.

Verder had ik niet echt het idee dat de nieuwe collectie al helemaal in de winkel hing, maar meer een soort van 'tussen collectie' als je begrijpt wat ik bedoel. Dit viel me dus een klein beetje tegen. Maar alsnog wel twee mooie kledingstukken gekocht: een heerlijk lang creme kleur vest en een rode blouse. Allebei waren ze 10 euro.


Ik ben een paar keer naar 'alle' winkels van Primark in Nederland geweest en Zaandam vind ik tot nu toe echt de fijnste. De Primark in Zaandam is meestal mooi opgeruimd en overzichtelijk, dat maakt het winkelen toch heel wat prettiger. Sinds ik in Zaandam geweest ben, ben ik niet meer naar de Primark in Hoofddorp en Rotterdam gegaan. Ook komt dat doordat Zaandam voor mij het makkelijkst te bereiken is. Maar niet voor lang! Want op 12 december (als ik het goed heb) opent de Primark in mijn eigen stad, Almere! Ik liep vandaag nog langs het nieuwe gebouw waar de Primark komt en dat schiet al aardig op! Ik ben super benieuwd.

Naar welke Primark gaan jullie het liefst in Nederland? Rotterdam, Hoofddorp of Zaandam?

xo

1 opmerking: