4.12.12

My handmade bracelets



Van jongs af aan ben ik al op dol op mijn eigen sieraden maken, maar de afgelopen maanden is het echt een grote hobby geworden! 'Vroeger' kreeg ik wel eens een doosje cadeau met kraaltjes en de benodigde materialen om een sieraad te maken. Nu haal ik mijn materialen, kralen en bedeltjes overal vandaan! Van China tot schattige winkeltjes in Amsterdam :).

Bijna elke dag draag ik verschillende zelfgemaakte armbandjes. Ik kreeg leuke complimentjes erover en zelfs een paar meisjes die vroegen ''kan ik die armbandjes bij je bestellen?!''. Ik dacht ''waarom ook niet!''. Zo ben ik begonnen met het verkopen van mijn eigen handgemaakte armbandjes.
Ik ben van plan een eigen webshopje te openen, maar voor nu heb ik een facebook-pagina genaamd 'Stefany' aangemaakt waar ik de armbandjes verkoop! In het fotoalbum 'By Stefany' vind je mijn handgemaakte sieraden. Ik verkoop niet alleen handgemaakte armbandjes maar ook andere sieraden zoals bijvoorbeeld het kruisarmbandje en de skull bangle op de eerste foto hierboven van de eerste collage. Neem gerust een kijkje op de pagina en laat een berichtje achter! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


1 opmerking: