9.8.12

Outfit ''Nothing is worth more than this day''


Wat een mooie quote. Dat is een van de redenen dat ik dit shirtje moest hebben. Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van kleding met teksten, (doe mij maar een leuke print), maar deze tekst op dit mooie topje sprak mij dus wel echt aan. ''Niets is meer waard dan deze dag'', kan je natuurlijk op verschillende manier interpreteren maar ik denk hierbij vooral eraan dat als deze dag er niet zou zijn, er eigenlijk niets zou zijn en daarom is er niets meer waard dan deze dag. Ook doet het me denken aan het bekende 'Carpe Diem'. Pluk de dag, leef in het moment! Ja nu ben ik wel weer een beetje filosofisch bezig. Hieronder dan gelijk maar de foto's van de gehele outfit. Geen 'aan-foto's' helaas, ik zat op Mallorca met mijn zus en we kwamen net terug van een dagje strand (natte haren, zand overal, je kent het vast wel).



Een vrij simpele casual outfit dus! Maar wel lekker zomers.Het topje is erg luchtig en een spijkerbroekje is altijd goed. Mijn zus en ik verbleven op Mallorca op een boot in de hoofdstad Palma. Deze foto's heb ik op het dek van de boot gemaakt (rechtsbovenin op de tweede foto zie je touwen van de boot, oeps). Het was de eerste keer dat ik naar Mallorca ging afgelopen maand en ik moet zeggen, wat een heerlijk eiland. Prachtige strandjes met helder blauw water (daar hou ik zo van!), heerlijk weer, lekkere tapas, leuke winkelstraten en nog veel meer natuurlijk! Over Mallorca en mijn vakantie daar vertel ik later meer. Hieronder dan nog als laatste foto eentje die ik vanaf de boot in de haven heb gemaakt, toen de zon onderging. 
Zijn jullie wel eens op Mallorca geweest en vonden jullie het ook zo'n heerlijk eiland? xo

Top - Zara (op Mallorca) // Denim shorts - H&M // Slippertjes met witte steentjes, cross neklace, oorbellen - Primark // Armbandjes - Markt van Almere (bij elkaar waren ze maar slechts 1,- euro!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten