23.1.12

New in: Vans Darkgrey/Blue

Superblij met mijn nieuwe aankoop! Afgelopen zaterdag was ik in Amsterdam met mijn vriend en we gingen de Vans Store weer eens een bezoekje brengen. Deze zit in de Runstraat. Ik was eigenlijk op zoek naar een zwart paar met lage zool, lekker simpel. Maar helaas, ik heb kindermaat nodig en lage zool voor kinderen was niet verkrijgbaar... Niet getreurd, ik vond een ander leuk paar voor een geweldig prijsje! Dat is dan weer het voordeel natuurlijk als je kindermaat hebt, je bent stukke goedkoper uit. Deze Vans kostten maar liefst 20 euro! Ze waren afgeprijst van 40 euro naar 20 euro. Nou, ik liep vrolijk de Vans Store weer uit! Hebben jullie ook Vans? xoxo

8 opmerkingen:

  1. Oeeeh, ik wil nog steeds Vans.. Deze zijn echt leuk, en niet zo standaard. Grijs/blauw is een mooie kleuren combi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies dat vond ik nou ook! Bij de Vans Store hebben ze weer allemaal nieuwe binnen, ook lichtere kleuren.

      Verwijderen
  2. ik hou van vans!
    super vet babe!

    New outfit post ; Fakefur
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow superchill!
    Ik weet eigenlijk niet eens of ik kindermaat kan dragen,
    ik zit altijd een beetje op het randje,
    bij sommige Vans heb ik echt maat 35 ofzo, terwijl ik bij andere modellen van Vans weer een 37 heb, heel raar...
    Snel maar eventjes langs de Vans store zo te zien!
    Heb zelf trouwens 2 paar Vans, maar ik draag ze eigenlijk nooit :O

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de Vans Store liep de kindermaat tot 34.5 en 35 viel dan net weer onder damesmaat.
      Meestal heb ik schoenmaat 34, 35 en soms 36, maar van Vans zelfs 33 en Uggs ook 33. Het kan dus heel erg verschillen, dus ja ik zou zeker eventjes langs de Vans Store gaan!

      Verwijderen