26.11.11

Vervelend bezoekje aan de kapper

Mijn puntjes waren de laatste tijd super droog en mede daardoor raakte mijn haar snel in de klit. Ik was dan ook sinds juli niet meer naar de kapper geweest. De meeste mensen zeggen dat vooral met lang haar het een must is om elke 6 weken één keer naar de kapper te gaan. Dit keer had ik het dus veel en veel te lang uitgesteld. Door onder andere drukte met school is simpelweg een afspraak maken bij de kapper er bij ingeschoten.

Gister belde ik dan eindelijk mijn kapper op en vanmiddag zat ik weer in de kappersstoel. Mijn haar kwam voordat ik het vanmiddag heb laten knippen tot het onderste gedeelte van mijn rug. Je raadt het al, nu niet meer.. Mijn kapper had me beloofd het zolang mogelijk te houden (zoals ze altijd doet). Dus ik dacht, er gaat ongeveer 3 maximaal 4 cm vanaf (de dode punten). In plaats daarvan is er wel iets van 10 cm vanaf gegaan !!! En ik was zo blij met m'n super lange haar. Omdat mijn haar krult, zie je dit nog duidelijker. Zucht.. Niets meer aan te doen. Ja, het groeit wel weer aan... Maar alsnog! Zijn jullie ook wel eens zo ontevreden geweest na een bezoekje aan de kapper? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten